Tuesday, January 9, 2007

Miss U All... :(


as'kum wbr... hye smue kwn² ku... sihat ke? hopefully, korang sihat² hndk-NYA... erm, rase nye hari ni lar aku baru bksmpatan nk bukak blog IE ni... rase mcm dah lame je kan? but, baru je 5 hari aku keje kat ofis baru ni... huhuhu, sedih nyer... erm, tp nak buat camne kn? kene lar bkorban sket... aku still ingat kn korang lg... setiap knngan/memori bersame korang, smue nyer best... wlaupun slalu bergaduh... itu adat berkwn lar kan... hehehe... anyhow, sopac staff especially IE DEPARTMENT, mmg best in da world... kt sini pun aku baru je nk menyesuaikan diri dgn environment baru... dwg plan yg baru, style dwg yg baru, tandas baru, pc baru, meja+kerusi baru, mcm² lg lar... kire nye, mcm² ada (mcm ASTRO tu)... actually, kt sini kami 4 org je staff melayu... bos pon ade lar 2 org melayu jgk (share partner)... tp, management bos chinese yg buat... tp, diorng smue okay lar... respect dgn kite, org melayu ni... diorng pon suke mnyanyi lagu² melayu, especially lagu MAN BAI... firstly, mmg klakar lar aku dgr... iye lar kan, dh lar lagu MAN BAI tu sentimental song, then diorng nyanyi dgn pelat² diorng tu... itu yg buat hati aku ni terusik sket... pergh, ayat x menahan kan... hehehe... sesaje je ni, dah lame x borak dgn korang smue... huhuhu... erm, tp nasib baik lar ade akak diela+akak ziella support aku ni... diorg ber2 lar yg byk tlg aku slame aku kat sopac & sehingge lar skrg ni... jase diorg aku xkan lupekan... x lupe jgk dgn IE STAFF yg lain, especially abg hira+abg mnmy... abg nab pon same jgk... iye lar, korang kan tahu perangai aku camne slame ni... panas baran (moody)... sometimes, aku tahu ramai yg "mkn hati" dgn perangai aku ni... erm, entah lar... thanks di atas kesabaran korang slame persahabatan kite... okay lar, rase nye smpai takat ni jer lar ye... kat ofis ni rase nye mcm nk "hujan" plak... hehehe, faham² aje lar ye... k, take care all... i'm sorry 4 everything that i've done... luv & miss u all... bubbye, as'kum wbr... :)
~> EzayuAzira <~

No comments: