Monday, May 7, 2007

Yahooo!!! Aku berjaya

Hehehe...Salam semua dah lama xde orang update so aku pun dgn rela hati dan berbesar hati update laa blog yg bersawang nie...Erm..sajer je nak bgtau kowang pada tanggal 4 Mei 2007 aku telah berjaya memecah rekod aku sendiri dengan memanjat tower setinggi 76m site Sepaku,Pekan. hehhe..bangga tu dapat jugak smp pucuk. Ini hasil dari cabaran mie kata eton leh panjat x kan aku x leh iskh...mekasih 'bos' bg peluang kat cheq pjt tower siap berkampung atas tower smp 'bos' solat jumaat atas tower hahahha. Kat cni aku sertakan gmbr aku bersama 'bos' and surveyor baru.

6 comments:

Anonymous said...

nape mamat baru tue peluk tiang?takut jatuh ke?wei mie..mana harness?ooo dah terer xpakai harness ek?haha

IEDEPARTMENT said...

kahkah...awaitnya peluk tiang tue....emm mgkin baru lagi...xpe2 pasni peluk antenna pulak..

Anonymous said...

ooo mie hang dh tera no...pnjat tower xyah harness...hang kebal no....ajaran sesat ni hang tau....mana bole hang ajaq org baru panjat tower,tp hang xpakai harness...ooo hang power no...

Anonymous said...

boleh la 2

Anonymous said...

apa kes yang boleh laa tu iskh..iskh..idok ler teman paham

Anonymous said...

~ a'ah, bgus lar tu...
~ buat amalan, x payah pakai harness...
~ spare insurance byk² k...
~ xper2, nnti bleh dftar name jadi pelakon stunt untuk SpiderMan 4 plak yer...