Monday, June 11, 2012

Cakkk....hehehe

dah lama rasa nye aku x melayari blog sopac ni kan...bnyak sgt cerita suka dan duka kami warga sopac...mane x nye, penghuni nye sering bertukar ganti...blh dikata kan 80% nye adalah penghuni baru sopac...dah x best cam dulu lagi...dah x der keceriaan, kemesraan mcm mula² aku masuk ke sopac nie dl...mmm...entah lah, aku tetap aku, masih setia menjadi warga sopac...sampai bila..aku pun x tau...kalau x silap aku, bulan 7 thn nie, genap la 7thn aku menjadi sbhgian dari sopac...aku sendiri x pernah menyangka, aku leh berthn selama nie....mm..dah rezeki aku kat sini kot...terima je la kan, walaupun gaji yg aku terima x de la sebesar gaji kawan2 ku yg telah berhijrah ke tempat lain...tapi aku bersyukur...aku diberi peluang menjadi sebhgian dari warga sopac nie...dan insyallah, kalau dipanjang kan umur ku, aku akan cuba berkerja

- Ini dari sape aku x pasti aku just upload balik ada dlm draft :p-

1 comment:

HaniMyrul said...

ba, mcm pernah kulihat ayat nie...tapi dimana ya....hahaha