Friday, December 22, 2006

Kenangan Terindah... Jabar... =)


as'kum wbr smue... hye²... per kbr hari ni? hopefully sihat smue nye... erm, ape yg aku nak tulis ni erk? iye lar, title dah okay dah... hehe... ape erk? korang rase² ape intipati title yg b'kenaan tu... erm, just imagine perasaan jaba smlm... dupdapdupdap... hehe... korang rase lar, knape erk? eee... aku malu nak ckp lar sbb nye... tp, aku rase aku mcm nak ckp je... jaba jgn marah aku tau... iye lar, sbb 'abg khai' jaba dtg sopac smlm... haru jd nyer... kecoh lar jap ie department ni bile 'abg khai' tu dtg (nasib baik lar kitorg x mintak sain... hehehe)... terase mcm seorg abg m'jenguk adik ksyangan die kat hostel plak... hahaha... jaba, jgn angry² dgn aku tau... geram xper... saje nak ngusik ko... =)

2 comments:

Anonymous said...

a'ah kan...mmg kecoh giler pun smlm...ingat kan putera raja turun dari kayangan...rupe² nye, abg khai kesygn jabr yg datang...hohohohoho(gelak mcm cikin jap).ape² pun aku rasa die syg sgt kat jabr,snggup dtg dr jauh...semata² nak tgk buah hati tersayang...(hot story!!!!! untuk bulan nie...hohohohohoh)jgn marah ba...

Anonymous said...

wah!!!wah!! mewah hidup kowang ek! mempropagandakan aku..tengkorak mu...