Wednesday, December 20, 2006

kerja baru madi (saper nak join)

assalamualaikum...
hai, aku madi.. yang macho kat sopec la...
takkan tak kenal...
kat sini aku nak ajak korang wat koje baru...
saper yg berminat nak melaburkan duit bg membeli mata wang Iraq..
boleh la hubungi aku... ini koje baru aku... part time.. hehehehe...
koje nie boleh memberikan pulangan yg lumayan.... berbanding dengan
gaji yg sopac bagi... hehehehe..
peluang hanya datang sekali... jangan jadikan kita org yg terakhir...
jadi la org yg ter awal... so, renung-renungkan bersama... ada risikonyer...
setiap benda yg kita buat berisiko... untuk menjadi yg berjaya, perlu tanggung risiko...
oleh itu, jgn takut ambil risiko.... sekian terima kasih...


*pikir2 kan bersama*

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum...
aper khabar semua kat sane... mcm maner projek malaysia... jalan ker.. aku bkn aper, dah rindu kat korang semua terutame kat ... ehm2, cume keadaan jer x m'izinkan, idup kat perantauan org, penat giler siot, ckp kat madi tu, x yah lar nak ajak org wat bisnes, ajak drie tu dulu... (MNMY) dia dah keluar ker... kat lar kem salam kat semua... nanti raye aku kasi korang semua duit raye.. as'kum....