Monday, December 18, 2006

Kebosanan Yg Melanda... =P





As'kum wbr... hi smue... whats up u all ari ni? hopefully, orait lar erk... anyway, tgh² xder keje, biase lar kan... hehehe... saje nak men'donate' story kat blogger iedepartment ni... hari ni hari isnin, 18hb Disember 2006, lagi brp hari je aku nak tggalkan sopac ni... huhuhu, cedih nyer hati ni... smlm aku wif my younger sis g pndn jaya (area ofis baru aku), m'cari rumah/bilik sewa... alhmdulillah, finally dpt jgk bilik sewa yg b'harge rm200 sebln... hehehe, okay lar tu dr xder kan... camne lar aku nak mhdapi nyer nanti erk? erm, harap² aku tabah lar... wish me luck ya... =(

Okay lar erk, nanti kite smbung lg tau... see u all soon... keep in touch ya... =P

5 comments:

IEDEPARTMENT said...

tak kan sedih kot, nie sedih nak tggl kan kami ke? sedih nak tggl kan abg zaimi...hehehehe....ko jgn risau u, kami kat sini akan sentiase menjaga dan membelai die dgn penuh kasih syg...heheheh...

IEDEPARTMENT said...

betul² tu ayu jgn risau kami akan jg sebaik mungkin..jgn lah ko bimbang..b ko akan sentiasa sehat muahaha

-jabar-

akusape! said...

takpe ayu abang pun ader tolong berikan kasih sayang wakakakakakakak....aku akn pastikan internet kat opis ok..opis baru ko internet ok tak....kalo takleh print ko bagitau aku ye..tata..

Unknown said...

hehe..btol tu din kalo xde internet pgl je abg din sgp din tlg tgk n dgr..hhahah

Anonymous said...

http://akusape.blogspot.com/ jgn lupa blog aku hehehehe...